Днес wagamama (уагамама) официално обяви предстоящо откриване на първия си ресторант в България. Брандът влиза на местния пазар с подписването на договор за франчайз със Синема Ентъртейнмънт. С отварянето на първия си ресторант в сърцето на София през март 2017 известният международен бранд wagamama ще предлага и у нас прясно приготвени ястия, вдъхновени от азиатската кухня, които са доказан хит сред любителите на вкусната храна в цял свят. Wagamama ще посреща своите гости на ул. „Узунджовска“ 7-9, в близост до ъгъла с бул. Витоша. Новият ресторант разполага със зала със 140 места и градина с 40 места и има за цел да развива и в България философията за позитивното хранене на водещия бранд, като предлага прясна храна, сготвена на момента, в комбинация с приятна и стилна атмосфера. Първият ресторант wagamama в София стартира с богато меню от ястия, приготвени с ориз и нудли, като емблематичните рамени, кърита и салати, също така и разнообразие от предястия, десерти и прясно изцедени сокове. Всичко се приготвя в отворен тип кухня, която представлява сърцето на ресторанта. Интериорният дизайн е модерен и се отличава с характерните за бранда маси и столове, удобни за семейства, двойки и големи групи от гости. Емблематичният бранд wagamama има над 160 ресторанта в 19 държави и планира да открие поне още 6 нови през следващите 12 месеца. Браян Джонстън, изпълнителен директор „Международно развитие“ на wagamama, споделя: „Вълнуваме се много от възможността да отворим първия си ресторант в България и да предложим вкуса на вдъхновените от японската кухня ястия в wagamama София“. „Щастливи сме, че можем да предложим в България бранд от международна величина, който има зад гърба си 25 успешни години.“ – казва изпълнителният директор на wagamama за България Иво Миликин – „wagamama е концепция, която ни съблазни със своята бранд идентичност, с високото качество на прясно приготвените ястия и със страстта, с която се предлага един различен вид преживяване на всички гости в ресторантите.“ Wagamama е верига ресторанти, вдъхновени от японската кухня, които комбнинират богати и прясно приготвени ястия с добро обслужване и високо качество на добра цена. С отварянето на първия си ресторант в Лондон през 1992г. wagamama революционизира културата на хранене във Великобритания. Днес wagamama оперира в 19 държави. Wagamama печели редица престижни награди, включително 2015 CGA Peach Honours Award за най-бързо развиващ се бранд, както и Consumer Choice Award за най-предпочитан бранд във Великобритания за 2014 г. Брандът е на водещи позиции в класациите на CGA Peach по „удовлетвореност на клиентите“, „намерение да посетя отново“ и „препоръчай на приятел“. Wagamama e подгласник в категорията „Най-добър бранд“ на Marketing Society Award през 2015 г., а също така и за желаната награда „Любима верига ресторанти на Лондон“ през 2013 г. на London Zagat Guide. През 2013 wagamama е високооценен бранд от Soil Association 2013 Out to lunch като едно от „Най-добрите места, предлагащи менюта за деца“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар