Жителите на Стара Загора ще бъдат първите предизвикани да
се включат в Националния турнир по спортен грил и да определят част от
претендентите за титлата
„Грил майстор на България”
Coca-Cola
и Lidl ще обединят усилия и заедно ще организират най-мащабното грил турне в
шест български града това лято. Тази година двете компании ще слеят събитията в
обща инициатива под надслов „Да споделим грила!“, за да отпразнуват ценното
време, прекарано сред семейство и приятели, с вкусна и качествена храна,
освежаващи напитки и много забавления и изненади.
Най-запалените
фенове ще имат възможността не само да се насладят на вкусна храна и напитки,
но също така да премерят сили в Националния турнир по спортен грил и да се
преборят за титлата „Грил майстор на България”. Lidl и Coca-Cola ще предизвикат
всички желаещи да съберат арсенала си от умения по гриловане на месо и да
демонстрират майсторство, като се включат в регионалните етапи на турнира и се
преборят за своето място на финала в София.
Първите
събития от турнето започват в края на юли от Стара Загора и Русе, последвани от
Варна, Бургас и Пловдив през август, а кулминацията на инициативата, както и
финалът на Националния турнир по спортен грил, ще се проведат в началото на
септември в София. Наред с майсторски подготвен грил и свежи напитки,
организаторите от Coca-Cola и Lidl подготвят за всички посетители много
забавления, изненади и незабравими емоции за малки и големи.
Чрез инициативите
„Да споделим грила” Lidl и Coca-Cola обединяват усилия, за да дарят щастие в
споделените мигове, прекарани със семейството, да дадат възможност на все
повече хора да прекарат пълноценни моменти с близки и приятели, докато се
наслаждават на забавни моменти и вкусна и качествена храна и напитки.
За повече информация следете:
Няма коментари:
Публикуване на коментар