сряда, 30 август 2017 г.

НОВИЯТ КАТАЛОГ НА ИКЕА ПОКАЗВА КАК ДОМА ДА СЛЕДВА НАЧИНА НИ НА ЖИВОТ

ИКЕА България регистрира увеличение от 14% в броя на посетителите по всички търговски канали за последната каталожна година. Плановете да разшири дейността си в нови български градове и резултатите на компанията от изминалата каталожна година представи по време на специалното ежегодно събитие за новия каталог, управителят на ИК...ЕА България Никос Ифантидис. Компанията продължава да регистрира растеж и отбелязва 11% ръст на продажбите и 13% повече клиенти в сравнение с предходната каталожна година. Трите търговски канала на бранда в България отчитат oбщ оборот от 103 млн. лв. Компанията регистрира общо 2,8 млн. посетители и 1,1 млн. клиенти. Тези резултати са oтражение на цялостното представяне на ИКЕА в България, включително магазин ИКЕА в София, онлайн магазина и двата центъра за поръчки във Варна и Бургас. Новият каталог на ИКЕА ни кани в дневната – събирателно място за семейството и приятелите и сцена на нашия живот у дома. В днешно време, когато животът става все по-динамичен, новият каталог ни показва как нашият дом може да следва начина ни на живот и да се адаптира към промените в него. Затова тази година ИКЕА ни приканва да създадем място за живот – за всичко, което е наистина важно за нас. Решенията в каталога са фокусирани върху това как да направим повече място вкъщи за дейностите и нещата, които обичаме – независимо от размера на бюджета и квадратурата, с която разполагаме.
Разпространението на новия каталог започва в София на 1 септември. Налични са също дигитална версия и мобилно приложение, които ще позволят на всички в България да имат достъп до съдържанието на каталога. Една от предстоящите наесен лимитирани колекции, представена в новия каталог, е YPPERLIG, създадена в колаборация с датската дизайнерска компания HAY. Отличава се със своите скандинавски ценности и идентичност, съчетани с най-новите производствени техники. Колекцията включва 35 нови продукта, обединени от апетитни нюанси, линеен дизайн и висококачествени материали с една цел - да ни помогнат да създадем по-уютно споделено пространство за живот. Другата голяма новина е сътрудничеството с британскaта дизайн звезда Том Диксън, резултатът от което oчакваме в магазините в началото на 2018 г. Оспорвайки принципите на традиционното производство на мебeли, Диксън и ИКЕА създават един свеж прочит на меката мебел чрез колаборативна платформа, която позволява на всеки желаещ да се включи в процеса на дизайн. През новата каталожна година очакваме и VÄSSAD – първата колекция на ИКЕА, изцяло произведена в български фабрики, както и плюшена играчка, нарисувана от българско дете. Летящият дакел Мури, създаден от десетгодишната Мира от София, ще бъде в продажба в магазините на марката в 49 държави от месец ноември като част от ежегодната кампания с добра кауза на ИКЕА, в която деца помагат на деца по целия свят.
Следете всички новини, свързани с ИКЕА и Каталог 2017 на:
Уебсайта на ИКЕА
Facebook страницата на ИКЕА
YouTube канала на ИКЕА
и в Instagram с място за живот, Каталог ИКЕА 2018

Няма коментари:

Публикуване на коментар