Отново в София - на 27 септември в Гранд Хотел София започва Деветото издание на Долче Вита Food & Wine, организирано от българския офис на ИЧЕ – Италианска Търговска Агенция. Едно важно събитие за професионалистите от бранша, тъй като всяка година Долче Вита им предлага най-доброто от Италия - нови вкусове, нови продукти, още неприсъстващи н...а българския пазар.
Долче вита дава възможност за изява на кулинарните постижения на Италия и за още по-голямото разнообразие на италиански храни и напитки на българския пазар, в който италианските храни и кухня са популярни и ценени. Участват 11 италиански компании с широка гама хранителни продукти - балсамов оцет от Модена на Acetaia Fondo Montebello, сирена на фирма Auricchio, прясна паста Bella Емилия гладка и с пълнежи, занаятчийски салам без лактоза и глутен на компанията Fattibene от Област Пулия, бисквити, конфитюри и паста произведени според най-добрите традиции на Област Пулия, от фирма Gargan'ok, бисквити и тестени изделия от Пиемонт на Grissinificio Europa. Не бихме пропуснали вината от различни региони на Италия: Pinot Grigio, Valpolicella и Amarone на Villa Mattielli от Венето, широката гама от вина на фирма Vini Rizzi Seiterre от Венето, Panfilovini от Тоскана, Primitivo и Aleatico на Giuliani от Пулия, сицилианските вина от De Gregorio. От 15.00 до 20.00 ч. ще се проведат двустранни бизнес срещи.
Специален гост на това издание ще бъде Лео Бианки с кулинарно шоу и дегустация на ястията, приготвени с регионалните продукти на участващите италиански компании. Италианската кухня е синоним на качествени продукти - това е посланието на ИЧЕ – Италианска Търговска Агенция.
През 2016 г. Италия се представя много положително по отношение на износа на селскостопански хранителни продукти - в страни от цял свят почти 38,5 милиарда евро (+ 4%), а само в България 166 милиона евро, което е увеличение с 13,2%. Въпреки че България все още е малък пазар, италианският износ беше по-оживен от този в страни от цял свят. Кафе и месо са основните стоки от нашия износ в България. Удвояват се продажбите на зехтин и растат до двуцифрено число продажбите на много други хранителни продукти, включително сирена и млечни продукти; не толкова добра година за виното, но така или иначе делът на италианското вино в България е около 23%.
Хранително-вкусовата промишленост е един от движещите сектори на икономиката на Италия, тя е вторият сектор след машиностроенето, с оборот от 132 милиарда евро, създаващ 11,3% от БВП, с 6845 компании (с повече от 9 служители) и 385 хиляди служители. Успехът на италианската хранително-вкусова промишленост зависи от няколко фактора - неразривна връзка със земята, уважение към традициите и историята, иновации, сертифицирани продукти и високи стандарти за сигурност.
Италианските храни и вина могат да намерят още по-широк прием в България, когато се предлагат придружени от подобни събития за информиране на потребителите, залагайки на здравословното и балансирано хранене и придържайки се към ценностите на средиземноморската диета.
Долче вита дава възможност за изява на кулинарните постижения на Италия и за още по-голямото разнообразие на италиански храни и напитки на българския пазар, в който италианските храни и кухня са популярни и ценени. Участват 11 италиански компании с широка гама хранителни продукти - балсамов оцет от Модена на Acetaia Fondo Montebello, сирена на фирма Auricchio, прясна паста Bella Емилия гладка и с пълнежи, занаятчийски салам без лактоза и глутен на компанията Fattibene от Област Пулия, бисквити, конфитюри и паста произведени според най-добрите традиции на Област Пулия, от фирма Gargan'ok, бисквити и тестени изделия от Пиемонт на Grissinificio Europa. Не бихме пропуснали вината от различни региони на Италия: Pinot Grigio, Valpolicella и Amarone на Villa Mattielli от Венето, широката гама от вина на фирма Vini Rizzi Seiterre от Венето, Panfilovini от Тоскана, Primitivo и Aleatico на Giuliani от Пулия, сицилианските вина от De Gregorio. От 15.00 до 20.00 ч. ще се проведат двустранни бизнес срещи.
Специален гост на това издание ще бъде Лео Бианки с кулинарно шоу и дегустация на ястията, приготвени с регионалните продукти на участващите италиански компании. Италианската кухня е синоним на качествени продукти - това е посланието на ИЧЕ – Италианска Търговска Агенция.
През 2016 г. Италия се представя много положително по отношение на износа на селскостопански хранителни продукти - в страни от цял свят почти 38,5 милиарда евро (+ 4%), а само в България 166 милиона евро, което е увеличение с 13,2%. Въпреки че България все още е малък пазар, италианският износ беше по-оживен от този в страни от цял свят. Кафе и месо са основните стоки от нашия износ в България. Удвояват се продажбите на зехтин и растат до двуцифрено число продажбите на много други хранителни продукти, включително сирена и млечни продукти; не толкова добра година за виното, но така или иначе делът на италианското вино в България е около 23%.
Хранително-вкусовата промишленост е един от движещите сектори на икономиката на Италия, тя е вторият сектор след машиностроенето, с оборот от 132 милиарда евро, създаващ 11,3% от БВП, с 6845 компании (с повече от 9 служители) и 385 хиляди служители. Успехът на италианската хранително-вкусова промишленост зависи от няколко фактора - неразривна връзка със земята, уважение към традициите и историята, иновации, сертифицирани продукти и високи стандарти за сигурност.
Италианските храни и вина могат да намерят още по-широк прием в България, когато се предлагат придружени от подобни събития за информиране на потребителите, залагайки на здравословното и балансирано хранене и придържайки се към ценностите на средиземноморската диета.
Няма коментари:
Публикуване на коментар