Признанието е естествен резултат от редицата социално отговорни инициативи, които компанията реализира през 2017 г., сред които и „Ти и Lidl за по-добър живот“
29 януари 2017 г. Лидл България бе отличена с първо място за своята
корпоративна социална отговорност на годишните Награди на германската
икономика. Признанието е естествен резултат от поредицата социално отговорни
инициативи, които компанията реализира през 2017 година, сред които и нейната
най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“.
„Голяма е
радостта ни, че получаваме тази награда. Изминалата 2017 година беше силна за
Лидл България по чисто икономически показатели – откриването на втория ни
логистичен център в с. Кабиле с инвестиция от над 80 млн. лв., подкрепата ни за
българските производители и продуктовата ни линия „Родна стряха“, откриването
на над 300 нови, високо платени работни места, реализирания ръст в продажбите и
броя на нашите клиенти. Редом с икономическите успехи обаче, Лидл България
доказва, че българският бизнес не само може, но и трябва да генерира печалба по
отговорен за обществото начин. Затова и първата награда за корпоративна
социална отговорност е изключително ценно признание за нас. Разбирането ни за
симбиоза между бизнеса и обществото е и благодарение на креативността,
принципите и ценностите, които споделяме с нашите над 2 300 служители“, коментира
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
През изминалата 2017 година веригата поставя началото на своята най-голяма
социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“, която отразява стремежа
на компанията да допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората от
различните региони. С помощта на своите клиенти веригата събира фонд в размер
на 252 741 лева, с който финансира 31 социално значими проекти в следните 4
области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и
здравословен начин на живот.
Изминалата година е белязана и от старта на най-голямата инициатива,
насочена към децата – „Lidl за твоето дете“. Като част от нея е и съвместната
инициатива с детския научен център Музейко – „Lidl Неделя в Музейко“.
Благодарение на нея, в продължение на 12 месеца всяка втора неделя от месеца
деца и родители могат да посещават центъра на символичната цена от 2 лева. Така
необятният свят на науката става още по-достъпен за малки и големи, а
доказателство за това е цифрата от близо 19 000 деца и родители, които
посещават инициативата в периода март-декември 2017 г. Компанията продължава
усилията си и в още една област – грижата за околната среда и
биоразнообразието. Доказателство за това са инициативите „Дай шанс на Балканката“
и „Зелена линия Витоша“, които през 2017 се провеждат за 4-ти и 7-ми пореден
път.
Няма коментари:
Публикуване на коментар