понеделник, 29 януари 2018 г.

ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ С ПЪРВО МЯСТО ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ НА НАГРАДИТЕ НА ГЕРМАНСКАТА ИКОНОМИКА

Признанието е естествен резултат от редицата социално отговорни инициативи, които компанията реализира през 2017 г., сред които и „Ти и Lidl за по-добър живот“

 
Голяма е радостта ни, че получаваме тази награда. Изминалата 2017 година беше силна за Лидл България по чисто икономически показатели – откриването на втория ни логистичен център в с. Кабиле с инвестиция от над 80 млн. лв., подкрепата ни за българските производители и продуктовата ни линия „Родна стряха“, откриването на над 300 нови, високо платени работни места, реализирания ръст в продажбите и броя на нашите клиенти. Редом с икономическите успехи обаче, Лидл България доказва, че българският бизнес не само може, но и трябва да генерира печалба по отговорен за обществото начин. Затова и първата награда за корпоративна социална отговорност е изключително ценно признание за нас. Разбирането ни за симбиоза между бизнеса и обществото е и благодарение на креативността, принципите и ценностите, които споделяме с нашите над 2 300 служители“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
През изминалата 2017 година веригата поставя началото на своята най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“, която отразява стремежа на компанията да допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората от различните региони. С помощта на своите клиенти веригата събира фонд в размер на 252 741 лева, с който финансира 31 социално значими проекти в следните 4 области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот.
Изминалата година е белязана и от старта на най-голямата инициатива, насочена към децата – „Lidl за твоето дете“. Като част от нея е и съвместната инициатива с детския научен център Музейко – „Lidl Неделя в Музейко“. Благодарение на нея, в продължение на 12 месеца всяка втора неделя от месеца деца и родители могат да посещават центъра на символичната цена от 2 лева. Така необятният свят на науката става още по-достъпен за малки и големи, а доказателство за това е цифрата от близо 19 000 деца и родители, които посещават инициативата в периода март-декември 2017 г. Компанията продължава усилията си и в още една област – грижата за околната среда и биоразнообразието. Доказателство за това са инициативите „Дай шанс на Балканката“ и „Зелена линия Витоша“, които през 2017 се провеждат за 4-ти и 7-ми пореден път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар