сряда, 22 май 2019 г.

ЗАГОРКА НАСЪРЧАВА ОТГОВОРНАТА КОНСУМАЦИЯ СРЕД МЛАДИТЕ ШОФЬОРИ


Компанията е партньор на Съюза на българските автомобилисти при избора на
Най-добър млад шофьор на България”

21.05.2019 г., София, ЗАГОРКА АД подкрепи Съюза на българските автомобилисти при избора на най-добрите и отговорни млади водачи. На финала на състезанието „Най-добър млад шофьор на България“, което се проведе този уикенд в София, компанията за пореден път затвърди дългогодишните си усилия в подкрепа на отговорното поведение и безопасността при шофиране.
За ЗАГОРКА безопасността на пътя е сред основните приоритети, залегнали в дългосрочната стратегия на компанията. Пивоварната демонстрира дългосрочен ангажимент и чрез мащабното си партньорство F1®-Heineken®, което стартира през 2016 г. с кампанията When You Drive, Never Drink” и посланици Дейвид Култард и сър Джаки Стюърт. В основата на партньорството стои ясното и добре обосновано послание за отговорна консумацияКогато шофирате, никога не употребявайте алкохол”, с което както на глобално, така и на местно ниво, компанията се стреми да бъде двигател на положителната промяна.
С партньорството ни със Съюза на българските автомобилисти, целта ни е отново да привлечем внимание към отговорното поведение, когато сядаме зад волана. От нас зависи да не консумираме алкохол, когато ни предстои да шофираме, като нашето решение е когато консуматорите ни искат да се насладят на любимото пиво, да изберат такова с 0.0% съдържание на алкохол или да се възползват от услугите на компаниите, които ще осигурят безопасното им транспортиране до дома. Вярваме, че поставянето на безопасността на първо място и поведението на пътя е лична отговорност с обществена значимост“, сподели Катерина Миланова, мениджър Корпоративни комуникации и устойчиво развитие, Загорка АД.
Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. Heineken 0.0% и Загорка 0.0% са найпродаваните в категорията си в България, а Ариана Радлер е първият радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение.
През месец април 2019 г. компанията представи цялостна линия от безалкохолни продукти, които целят да дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия си вкус бира на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират.
В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, ЗАГОРКА инвестира много ресурси и усилия в развитието и промотиране на безалкохолно портфолио, за да отговори на нуждите на потребителите, които искат да се насладя на любимата си бира с отговорност и без риск за тях и другите участници в движението по пътищата. Портфолиото Zero Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с локалните брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете лимон, малина, тъмен лимон, портокал и грейпфрут.

Няма коментари:

Публикуване на коментар