неделя, 26 май 2019 г.

„АРИАНА“ ПРОДЪЛЖАВА ИЗГРАЖДАНЕТО НА „ЗЕЛЕН ФИЛТЪР“ НА СОФИЯ

Ариана“ продължава изграждането на „зеления филтър“ на София
За трета поредна година платформата на бирения бранд - „Зеленодействие - Глътка въздух за нашия град“ засажда дървета в Новата гора на София
23.05.2019 г., гр. София, Ариана“, една от най-продаваните бири в България, за трета поредна година поставя фокус на социалната си ангажираност в своите зелени и устойчиви политики, които целят подпомагане опазването на околната среда и облагородяването на градския пейзаж.
В средата на м. май „Ариана“, заедно със служителите на компанията и доброволци, нанесе финалния щрих в пролетния сезон на засаждането на дръвчета в „Новата гора на София“, като с това засади общо 6286 дървета. "Новата гора на София" е мащабна залесителна кампания, част от инициативата на Столична община "Мисли чисто" и има за цел да бъде отгледан естествен „зелен филтър“ в столицата.
В допълнение усилията на бирения бранд с платформата „Зеленодействие“ целят и цялостно подобряване на екосистемата. „Ариана“ фокусира дейностите си в посока засаждане на дървета и обогатяване на зеления фонд, защото дърветата благоприятстват както за намаляване на въглеродните емисии, така и за съхранение на водните ресурси, а наличието на дървета подпомага качеството на въздуха, водата и почвата.
Опазване на природата на България е част от ДНК-то на марката „Ариана“. Ние твърдо вярваме, че трябва да предприемаме активни действия в тази посока. „Ариана“, като отговорен корпоративен гражданин, прави именно това със своите инициативи. Първият залесителен сезон на дръвчета в Новата гора на София приключи, като резултатите са повече от впечатляващи. Най-ценното за нас е, че сме активни и увличаме с нашите действия клиентите ни и партньорите, които ни подкрепят в тази мисия. Защото вярваме, че личната ангажираност и усилия за критично важни за опазването на околната среда. Ние наистина работим усилено, за да „Създаваме по-добър свят“ и не случайно сме избрани от консуматорите за най-зелена компания в сектора“, сподели Елица Иванова, маркетинг мениджър вЗАГОРКА“ АД.
През 2017 г., Ариана направи първата решителна стъпка от платформата си „Зеленодействие“, като премахна горния хартиен етикет от своите РЕТ бутилки, за да има повече дървета. Това доведе до намаляване на използваната хартия за етикети с 45 000 кг на годишна база. През първата година на инициативата бяха засадени 2230 дръвчета. През 2018 г., „Ариана“, заедно със служителите на компанията, партньори и доброволци продължи да засажда дръвчета в „Новата гора на София“, като допринесе за засаждането на 20% от дръвчетата. За да надгради и увеличи положителното въздействие и съвместни усилия, инициативата „Зеленодействие - Глътка въздух за нашия град“ се организира и в партньорство с ЕКОПАК България. Това е поредната съвместна активация между „Ариана“ и организацията за разделно събиране на отпадъци от опаковки, в която те обединяват сили за опазване на природата.



Няма коментари:

Публикуване на коментар