120 нови работни места и напълно нов за България модел на оборудване и обслужване ще предлага първият от верига хранителни магазини на българската марка, собственост на компанията ЕДЕА РИТЕЙЛ АД.
ЕДЕА е най-новата българска верига хранителни магазини. Марката е собственост на компанията ЕДЕА РИТЕЙЛ АД, а основен доставчик на оборудванет...о в магазина е ЕГЕ ГРУП - лидерът във вноса на търговско и IT оборудване за ритейл сектора в страната. Инвестицията е в размер на 5 млн. лв., и представя напълно нов и модерен стандарт за качество на ритейл продукти и услуги.
Пекарна, приготвена на място храна с нискотемпературни вакуумни технологии и витрини за зреене на месо – това са три от иновативните решения, които хипер маркет ЕДЕА ще предложи в първия си обект в Русе, чието официално откриване ще е на 12 май пред МОЛ Русе.
„Планираме в следващите години да се превърнем в силна българска верига хипермаркети, която предлага голямо разнообразие от продукти и услуги – както на марки, така и на цени. Защото ако българския производител се развива, това ще развие града, региона и цялата държава. Работим с малки местни производители, без да налагаме непосилни условия за това. Ще предлагаме евтини стоки, но ще има и стоки за по-претенциозни клиенти. Ще има популярни марки, но ще има и български марки, на местни производители. - споделя Даниела Асенова, маркетинг директор на ЕДЕА РИТЕЙЛ АД .
Идеята за локални вериги набира все по-голяма скорост в различни райони на страната. Марката налага своето име в България по примера на страни като Унгария и Сърбия. Нашата страна започва да развива свой собствен облик в ритейл сектора. Предпочитани са продуктите на местни производители, като по този начин се подпомага цялостното развитие на икономиката. В повечето европейски страни има законови изисквания за процентното съотношение на местни и вносни продукти. Това е един от инструментите, както за развитие на производството, така и за стимулиране на националната гордост и лоялност към марките. ЕДЕА РИТЕЙЛ АД ще започне и налагането на продукти собствена марка под името „НАШАТА РОДИНА“. Тя ще представя основно храни – сирене, кашкавал, олио - среден ценови клас, от български производители. Продуктите ще бъдат предлагани само в магазините ЕДЕА.
Българският хипер маркет разкрива 120 нови работни места за гр. Русе. Следвайки световните тенденции и в посока за развитие на работодателската марка, ЕДЕА РИТЕЙЛ АД планира серия обучения на персонала за поетапно усъвършенстване на уменията на всеки един в различните сектори на магазина и изграждане на силен и лоялен екип.
Стремейки се да привлече клиенти, за които иновациите и индивидуалността играят важна роля, ЕДЕА развива своите маркетингови стратегии на българския пазар вече две години.
ЕДЕА е най-новата българска верига хранителни магазини. Марката е собственост на компанията ЕДЕА РИТЕЙЛ АД, а основен доставчик на оборудванет...о в магазина е ЕГЕ ГРУП - лидерът във вноса на търговско и IT оборудване за ритейл сектора в страната. Инвестицията е в размер на 5 млн. лв., и представя напълно нов и модерен стандарт за качество на ритейл продукти и услуги.
Пекарна, приготвена на място храна с нискотемпературни вакуумни технологии и витрини за зреене на месо – това са три от иновативните решения, които хипер маркет ЕДЕА ще предложи в първия си обект в Русе, чието официално откриване ще е на 12 май пред МОЛ Русе.
„Планираме в следващите години да се превърнем в силна българска верига хипермаркети, която предлага голямо разнообразие от продукти и услуги – както на марки, така и на цени. Защото ако българския производител се развива, това ще развие града, региона и цялата държава. Работим с малки местни производители, без да налагаме непосилни условия за това. Ще предлагаме евтини стоки, но ще има и стоки за по-претенциозни клиенти. Ще има популярни марки, но ще има и български марки, на местни производители. - споделя Даниела Асенова, маркетинг директор на ЕДЕА РИТЕЙЛ АД .
Идеята за локални вериги набира все по-голяма скорост в различни райони на страната. Марката налага своето име в България по примера на страни като Унгария и Сърбия. Нашата страна започва да развива свой собствен облик в ритейл сектора. Предпочитани са продуктите на местни производители, като по този начин се подпомага цялостното развитие на икономиката. В повечето европейски страни има законови изисквания за процентното съотношение на местни и вносни продукти. Това е един от инструментите, както за развитие на производството, така и за стимулиране на националната гордост и лоялност към марките. ЕДЕА РИТЕЙЛ АД ще започне и налагането на продукти собствена марка под името „НАШАТА РОДИНА“. Тя ще представя основно храни – сирене, кашкавал, олио - среден ценови клас, от български производители. Продуктите ще бъдат предлагани само в магазините ЕДЕА.
Българският хипер маркет разкрива 120 нови работни места за гр. Русе. Следвайки световните тенденции и в посока за развитие на работодателската марка, ЕДЕА РИТЕЙЛ АД планира серия обучения на персонала за поетапно усъвършенстване на уменията на всеки един в различните сектори на магазина и изграждане на силен и лоялен екип.
Стремейки се да привлече клиенти, за които иновациите и индивидуалността играят важна роля, ЕДЕА развива своите маркетингови стратегии на българския пазар вече две години.
Няма коментари:
Публикуване на коментар