вторник, 1 октомври 2019 г.

В СВЕТОВНИЯ ДЕН НА ТУРИЗМА В СОФИЯ БЕ ПРЕДСТАВЕНА ИНТЕРАКТИВНАТА КАРТА WINETRIPS.EU

 

 
Интерактивната карта за туризъм в България, Гърция и Италия Winetrips.eu бе представена пред участниците в Шестия годишен конгрес на Българския съюз по балнеология и СПА. В Световния ден на туризма, представители на Министерство на туризма, туристическия бранш, специалисти по балнеология и винени експерти се запознаха с новата уеб платформа, която обединява на едно място дестинациите за винен и СПА туризъм и предлага нови възможности за качествено преживяване. В платформата туристите могат да открият не само СПА хотели, винарски изби и ресторанти, но и туристически дестинации, културно-исторически забележителности и събития, които предлагат автентично преживяване.
Winetrips.eu представлява един успешен проект за дигитализация в туризма, достъпен за ползване напълно безплатно, благодарение на финансирането по програма Еразъм+.
След включване в платформата, обектите разполагат с още един мощен инструмент за маркетинг, с основен акцент върху уникалното преживяване, което всеки един конкретен обект предлага на своите клиенти.
Онлайн регистрирането на обектите, управлението и представянето на различните туристически преживявания е създадено така, че максимално да улесни потребителите и туристите. Чрез Winetrips.eu търсачите на СПА и уелнес преживявания имат възможността да изследват нови дестинации и споделят своите преживявания.
Интерактивната карта дава възможност на обектите да се представят чрез локация, подробно описание, с много снимки и видеа, което да предизвика емоцията на туристите. Проучване по проекта показва, че именно търсенето на емоция и автентично преживяване е основната причина туристите да пътуват и да посещават определени дестинации.
Това, което отличава Winetrips.eu от всички останали платформи за туризъм, е че платформата е създадена, за да популяризира и да работи за имиджа на винените и СПА дестинации, а не да действа като комисионер. Това е един чудесен инструмент, който работи в полза качественото и щастливо туристическо преживяване, каза по време на представянето Екатерина Христова, мениджър на проекта. Интерактивната карта цели да направи обектите по-разпознаваеми и набляга на личното отношение към туристите. Според проучване на маркетинг платформата Stasckla 90% от потребителите считат, че автентичното съдържание е най-важно при взимането на решение за покупка.
Освен съвременен инструмент за реклама и маркетинг платформата предлага и безплатна обучителна част за дистанционно обучение - по всяко време, от всяко място и има за цел работещите в туризма да постигат резултати чрез фокус върху качествения целогодишен винен, СПА и уелнес туризма, гостоприемството, маркетинга и обслужването на клиенти.
Интерактивната платформа за рекламиране на туристически дестинации в България, Гърция и Италия е част от проекта „Популяризиране на винените туристически дестинации чрез съвременни медийни платформи“ (проект: 2017-1-BG01-KA202-036376), който се осъществява с европейско финансиране по програма Еразъм+.

Няма коментари:

Публикуване на коментар