В началото на 2017 г. Нестле България лансира нов революционен продукт на
Българския пазар. MAGGI® Подправката е създадена в линия със стремежа на
компанията да насърчава балансираното хранене и активния начин на живот, като
разработва и предлага иновативни, достъпни и полезни продукти с високо качество
и неподражаем вкус за цялото семейство. MAGGI® Подправката е уникална
комбинация от най-често използваните подправки в кухнята на българина, към
която е добавен аромат на телешко месо и съдържа изцяло естествени съставки,
което го прави идеален помощник в приготвянето на традиционни и модерни ястия у
дома. Според проучване на MAGGI®, проведено от ГфК България - независим
институт за маркетингови изследвания, през
месец ноември 2016 г., четирите основни подправки, които се използват в
българската кухня, са: сол (93%), червен пипер (42%), черен пипер (42%) и
чубрица (35%). Данните гласят още, че сред най-популярните ястия в българските
домакинства, в които се използват четирите основни съставки, са картофена
яхния, пиле с ориз, супа топчета, пълнени чушки и други. С четирите основни
подправки, обединени в MAGGI® Подправката, всяко ястие може да бъде сготвено с
точните пропорции бързо и лесно, без да има нужда от отмерване на съставки и
сложни калкулации, разчитайки само на една подправка в перфектната комбинация.
Едно пакетче от MAGGI® Подправката е достатъчно, за да бъде овкусено едно
сготвено ястие от 3 л. или 3 кг. С новото лансиране най-големият кулинарен
бранд у нас още веднъж доказва, че освен полезно, готвенето вкъщи може да бъде
лесно, забавно и приятно занимание за цялото семейство и не е нужно да отнема
време. Въпреки това всекидневното готвене невинаги е лесно и забавно, особено
във времена като днешните, когато стресът и забързаният начин на живот заемат
основно място в ежедневието на съвременния човек. Проучването, проведено от
MAGGI®, показва, че едва 17% от българите готвят всеки ден, а близо 39%
признават, че никога не приготвят ястия вкъщи. Освен жените, които готвят всеки
ден, близо 8% от мъжете помагат в кухнята. Динамичната икономическа обстановка
оказва силно влияние върху потребителското поведение и хората стават все
по-чувствителни към това, което получават. Потребителите търсят достъпни
продукти, които обаче да отговарят на все по-високите им изисквания за качество
и да им носят добавена стойност. Като лидер в балансираното хранене и активния
начин на живот Нестле България непрестанно въвежда иновации, подобрява и
обогатява своите предложения, за да отговори на желанията на потребителите и
MAGGI® Подправката го доказва. Марката непрестанно подобрява и развива
предлаганите рецепти и продукти, давайки нов, различен и интересен поглед за
приготвяне на всяко ястие, независимо дали то е изцяло сътворено в линия с
новите тенденции в съвременната кухня или традиционно присъства на българската
трапеза. С идеята да направи
всяко ястие по-вкусно, по-ароматно и по-лесно за приготвяне, MAGGI® създава
голямо разнообразие от продукти, които помагат на всеки да стане творец в
кухнята и да създава с лекота впечатляващи кулинарни произведения, които ще
задоволят и най-взискателните вкусове в семейството. С MAGGI® Подправката
готвенето не отнема часове, а минути, спестява време за важните неща и любимите
хора. Стремежът на марката е непрестанно да изненадва с нови продукти и идеи,
за да предостави възможност за разнообразно и пълноценно хранене за цялото
семейство и да насърчава готвенето у дома, което събира и обединява хората
около масата. Наситен вкус и революционен начин на готвене, който отговоря на
нуждите на хората 125 години по-късно, мисията на Юлиус Маги да прави вкусна и
питателна храна, достъпна до всички, е по-силна от всякога за марката, носеща
неговото име.
Няма коментари:
Публикуване на коментар