За втора поредна година марка №1 в
грижата за кожата проведе благотворителната кампания „Приказни моменти на грижа“ в подкрепа
на сдружение SOS Детски селища България, чиято мисия е да подпомага развитието
и израстването на деца, лишени от родителска грижа и деца в риск да загубят
закрилата на своите родители. Козметичният бранд даряваше на организацията по 30
стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната серия. В рамките на
тазгодишната кампания бяха събрани 41
836, 20 лв., значително надхвърлящи средствата, събрани през миналата година.
Лимитираната серия на NIVEA Crème с вече познатите приказни герои – Тео,
Мая, Зайо и Феята, отново донесе много усмивки и приятни емоции на малки и големи.
Към любимия крем в синя кутийка в търговската мрежа се предлагаше и комплект от книжки с приказки: „Тео и Зайо си
правят състезание“, „Мая и феята отиват на плаж“, „Тео и Зайо строят къща“ и
„Мая и феята подреждат стаята“.
Вдъхновявайки се от вълнуващите приключения на четиримата
герои, NIVEA предостави възможност на своите приятели да се включат в
инициативата, като сами напишат кратка, позитивна приказка, посветена на
грижата, обичта и семейството. Участниците трябваше да публикуват приказките си
във Facebook със специално създадения за кампанията хаштаг #ПриказнаСиняГрижа. Едни
от първите публикувани приказки бяха тези на посланиците на инициативата - Рафи,
Дивна, Деси Добрева, Играта, Мона Недева, Гери Турийска, Башар Рахал, Силвия Лулчева,
Василена Винченцо, Rudi Duli Muden MC & KukuSfeff, порасналия възпитаник на SOS Детски селища - Пламен Траянов, както и много журналисти и блогъри.
Инициативата за написване на детска приказка предизвика истински интерес у
приятелите на марката – в рамките на един месец се включиха над 80 души,
а публикуваните приказки надхвърлиха 100. След края на кампанията част от приказките
бяха публикувани в специално създадена за децата от SOS Детски селища България книжка. Тя е озаглавена с
името на кампанията - „Приказни моменти на грижа“, а илюстрациите са дело на
децата от SOS приемните семейства в София, Перник и Трявна. Авторите Василена
Винченцо и Гери Турийска получиха своите книжки лично на специално събитие по
повод края на кампанията.
Цветомира Сарлова, Мениджър звено търговски маркетинг на NIVEA България, обяви постигнатите резултати
и връчи чек с дарителската сума на г-н Ивайло Гюров – Директор фондонабиране и
комуникации на SOS Детски селища България. „Изключително сме щастливи, че за
втора поредна година даряваме на децата от SOS Детски селища България грижа, усмивки
и приказни моменти. Благодарим за огромната
подкрепа, която получихме от нашите приятели и
се надяваме тази инициатива, превърнала се в традиция, да бележи все по-големи
успехи”, каза Сарлова.
Кампанията в подкрепа на сдружение SOS Детски селища България помага на
повече български деца да имат приказното детство, което заслужават. Това е
успешно продължение на традицията на NIVEA в отношението към грижата за
семейството.
Няма коментари:
Публикуване на коментар