Компанията е най-бързоразвиващата се в сектора за 2017 г. и е с лидерски позиции на пазара на бира у нас от началото на 2018 г.
На специално събитие Карлсберг България представи големия си нов проект с името „Бирена академия“, който е уникален по рода си у нас – предназначен както за служителите на Карлсберг България, така и за нейните партньори и клиент...и. Обучението в „Бирена академия“ дава основни познания в няколко направления: историята на бирата, съставки на бирата и пивоварния процес, различните стилове бира. Концепцията на „Бирената академия“ има за цел да създаде разбиране за начина на дегустиране на бира и умение да се опише вкусът на всеки тип пиво, както и да даде препоръка и развие способности за правилно комбиниране на различни видове бира и храна, в това число и правилното им сервиране. „Ние искаме да сме най-професионалният партньор за нашите клиенти и с новаторската програма на „Бирената академия“ можем да го постигнем“, коментира Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.
В началото на новия сезон компанията отчита много добро представяне през изминалата година, както сочат данните на агенция Nielsen A/S. За 12-те месеца на 2017 г. компанията постигна 31,6% от пазара на бира у нас. Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местни й марки „Пиринско“ и „Шуменско“.
„Пиринско“ постигна 19,8% пазарен дял в обем за цитирания период и е най-големият български бирен бранд от близо 2 години насам – с качество и свежест, която спечели българските потребители. Марката бе подкрепена и от доброто представяне на „Пиринско Младо пиво“, което вече е на пазара за сезон 2018.
„Шуменско“ отбеляза ръст от 15% в обем през изминалата година - спрямо предходната 2016 г. - и това му отреди 10% дял от общия пазар на бира в страната. Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ бе една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си. В желанието си да продължи да съчетава традиции и новаторство, „Шуменско“ ще предостави на потребителите нови преживявания и през настоящата година.
За първите два месеца на 2018 г. Карлсберг България постигна 33,1% дял в обем и 32,6% дял в стойност от бирения пазар. „Пиринско“ отчете 20,7% дял, а „Шуменско“ – 10,1% дял за същия период, по последни данни на агенция Nielsen A/S. И при двата бранда това е близо 35% ръст в обемите – спрямо същия период на миналата година.
„В стремежа си да даваме на потребителите възможност за нови бирени преживявания и усещания, ние вярваме, че развиваме бирената категория като цяло. Като част от Карлсберг Груп, освен добре познатите у нас Carlsberg, Tuborg и Budweiser Budvar, компанията ни обедини различни по произход и тип пива в единна концепцията „House of Beer“, която ние не спираме да обогатяваме и разнообразяваме“ допълни Денис Шерстенников. В Карлсберг България искаме да привнесем най-доброто от европейската бирена култура, да предложим експертиза и качество на най-високо ниво, да сме новатори, за да направим стъпка към промяна във възприемането на бирените продукти и категорията у нас. Очаквайте от нас нови вкусове и нови продукти в близко бъдеще. Ще продължим да инвестираме в нашите марки, в пивоварните ни, в екипа ни, за да доставим възможно най-доброто качество бирени продукти на нашите потребители.“, допълни той.
Първото ново попълнение под шапката на „House of Beer“ е именно Kronenbourg Blanc 1664 – един от най-силните брандове на Карлсберг Груп, който компанията вече предлага на нашия пазар.
Общите капиталови инвестиции на компанията за изминалата 2017 г. възлизат на 11 200 000 лв.
На специално събитие Карлсберг България представи големия си нов проект с името „Бирена академия“, който е уникален по рода си у нас – предназначен както за служителите на Карлсберг България, така и за нейните партньори и клиент...и. Обучението в „Бирена академия“ дава основни познания в няколко направления: историята на бирата, съставки на бирата и пивоварния процес, различните стилове бира. Концепцията на „Бирената академия“ има за цел да създаде разбиране за начина на дегустиране на бира и умение да се опише вкусът на всеки тип пиво, както и да даде препоръка и развие способности за правилно комбиниране на различни видове бира и храна, в това число и правилното им сервиране. „Ние искаме да сме най-професионалният партньор за нашите клиенти и с новаторската програма на „Бирената академия“ можем да го постигнем“, коментира Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.
В началото на новия сезон компанията отчита много добро представяне през изминалата година, както сочат данните на агенция Nielsen A/S. За 12-те месеца на 2017 г. компанията постигна 31,6% от пазара на бира у нас. Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местни й марки „Пиринско“ и „Шуменско“.
„Пиринско“ постигна 19,8% пазарен дял в обем за цитирания период и е най-големият български бирен бранд от близо 2 години насам – с качество и свежест, която спечели българските потребители. Марката бе подкрепена и от доброто представяне на „Пиринско Младо пиво“, което вече е на пазара за сезон 2018.
„Шуменско“ отбеляза ръст от 15% в обем през изминалата година - спрямо предходната 2016 г. - и това му отреди 10% дял от общия пазар на бира в страната. Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ бе една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си. В желанието си да продължи да съчетава традиции и новаторство, „Шуменско“ ще предостави на потребителите нови преживявания и през настоящата година.
За първите два месеца на 2018 г. Карлсберг България постигна 33,1% дял в обем и 32,6% дял в стойност от бирения пазар. „Пиринско“ отчете 20,7% дял, а „Шуменско“ – 10,1% дял за същия период, по последни данни на агенция Nielsen A/S. И при двата бранда това е близо 35% ръст в обемите – спрямо същия период на миналата година.
„В стремежа си да даваме на потребителите възможност за нови бирени преживявания и усещания, ние вярваме, че развиваме бирената категория като цяло. Като част от Карлсберг Груп, освен добре познатите у нас Carlsberg, Tuborg и Budweiser Budvar, компанията ни обедини различни по произход и тип пива в единна концепцията „House of Beer“, която ние не спираме да обогатяваме и разнообразяваме“ допълни Денис Шерстенников. В Карлсберг България искаме да привнесем най-доброто от европейската бирена култура, да предложим експертиза и качество на най-високо ниво, да сме новатори, за да направим стъпка към промяна във възприемането на бирените продукти и категорията у нас. Очаквайте от нас нови вкусове и нови продукти в близко бъдеще. Ще продължим да инвестираме в нашите марки, в пивоварните ни, в екипа ни, за да доставим възможно най-доброто качество бирени продукти на нашите потребители.“, допълни той.
Първото ново попълнение под шапката на „House of Beer“ е именно Kronenbourg Blanc 1664 – един от най-силните брандове на Карлсберг Груп, който компанията вече предлага на нашия пазар.
Общите капиталови инвестиции на компанията за изминалата 2017 г. възлизат на 11 200 000 лв.
Няма коментари:
Публикуване на коментар