Конкурсът на b2b Media “Най-зелените компании в България” се провежда с подкрепата на Министерството на околната среда и водите. В него могат да участват утвърдени или новосъздадени компании, постигнали промени в екологичните показатели. Инициативата стимулира развитието на екологичния бизнес у нас.
Да превърнеш грижата за околната среда в приоритет, за...едно с печалбата, да възпиташ бизнеса в отговорност към инвестицията и в ангажимент към екологията, да стимулират компаниите ежегодно да доказват своята зелена политика - това отчитат като принос организаторите на конкурса и участниците в журито през годините назад.
Катя Димитрова, която е сред оценителите на проектите, споделя:
"Докато в началото на конкурса по-скоро такива практики имаха големите мултинационални компании, в последните години всъщност виждаме все повече български участници или участници независимо от мащаба на тяхната дейност, тоест наистина зелената идея и устойчивите практики в тази посока вече намират място и при по-малки компании. При стартъпи, при иновативни компании. Фактът, че тази идея се разпространява и популяризира за мен е изключително позитивна за развитието на нашия пазар като цяло".
Инициативата цели да поощрява "зелените инвестиции" на компаниите и затова още в самото начало отхвърля идеята за порицаваща награда.
“Истината е, че през годините сме имали идеи да даваме зелена малинка – една негативна награда, с която да подчертаем, че има и такива организиации, които се държат лошо по отношение на околната среда. В крайна сметка винаги стигаме до заключението, че този подход не е в синхрон с идеята на конкурса – който цели да стимулира тези, които имат позитивни практики по отношение на природата и заобикалящата среда. Искаме да посочим най-добрите инвестиции и политики и по този начин, осветявайки ги, да запалим и останалите”, казва Надя Маринова, главен редактор на b2b Media и иницатор на конкурса.
Марина Стефанова, член на журито припомни: “Днес зелените практики са задължителни като елемент от устойчивото развитие на всеки един бизнес, без значение дали си в сферата на финансите, дали си в сферата на тежката индустрия или минното дело. Така че днес е вече задължително – големите компании са длъжни да разкриват своя екологичен отпечатък”.
Набирането на предложенията започна. Компаниите кандидатстват със свои проекти, чрез попълнен онлайн формуляр на сайта: green.b2bmedia.bg.
Кандидатстването в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” продължава до 4 май 2018 г. Ранните кандидатури се приемат до 20 април 2018 г.
Да превърнеш грижата за околната среда в приоритет, за...едно с печалбата, да възпиташ бизнеса в отговорност към инвестицията и в ангажимент към екологията, да стимулират компаниите ежегодно да доказват своята зелена политика - това отчитат като принос организаторите на конкурса и участниците в журито през годините назад.
Катя Димитрова, която е сред оценителите на проектите, споделя:
"Докато в началото на конкурса по-скоро такива практики имаха големите мултинационални компании, в последните години всъщност виждаме все повече български участници или участници независимо от мащаба на тяхната дейност, тоест наистина зелената идея и устойчивите практики в тази посока вече намират място и при по-малки компании. При стартъпи, при иновативни компании. Фактът, че тази идея се разпространява и популяризира за мен е изключително позитивна за развитието на нашия пазар като цяло".
Инициативата цели да поощрява "зелените инвестиции" на компаниите и затова още в самото начало отхвърля идеята за порицаваща награда.
“Истината е, че през годините сме имали идеи да даваме зелена малинка – една негативна награда, с която да подчертаем, че има и такива организиации, които се държат лошо по отношение на околната среда. В крайна сметка винаги стигаме до заключението, че този подход не е в синхрон с идеята на конкурса – който цели да стимулира тези, които имат позитивни практики по отношение на природата и заобикалящата среда. Искаме да посочим най-добрите инвестиции и политики и по този начин, осветявайки ги, да запалим и останалите”, казва Надя Маринова, главен редактор на b2b Media и иницатор на конкурса.
Марина Стефанова, член на журито припомни: “Днес зелените практики са задължителни като елемент от устойчивото развитие на всеки един бизнес, без значение дали си в сферата на финансите, дали си в сферата на тежката индустрия или минното дело. Така че днес е вече задължително – големите компании са длъжни да разкриват своя екологичен отпечатък”.
Набирането на предложенията започна. Компаниите кандидатстват със свои проекти, чрез попълнен онлайн формуляр на сайта: green.b2bmedia.bg.
Кандидатстването в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” продължава до 4 май 2018 г. Ранните кандидатури се приемат до 20 април 2018 г.
Няма коментари:
Публикуване на коментар