Лидл
България обяви новата си продуктова линия Lupilu, предназначена
за бебета и малки деца. Всички продукти са с високо качество, създадени с грижа
за детето и сертифицирани от международни институти. Продуктовата линия Lupilu e
резултат на дългосрочните усилия на компанията в подкрепа на младите семейства.
Към
момента Lupilu предлага
над 40 артикула от различни продуктови групи – сертифицирани бебешки био храни,
пелени, дерматологично тествани от института Dermatest Германия, продукти за
хигиена на бебето и перилни препарати, които ще бъдат постоянно в асортимента
на веригата. В допълнение, под марката Lupilu,
веригата предлага и висококачествени акционни бебешки и детски дрешки,
включително от биопамук, който вече е добре познат на българския пазар. Продуктовата
линия продължава да се разширява и в близките няколко месеца предстои влизането
на още 5 козметични продукта.
„Тази
продуктова линия е продължение на фокуса, който Lidl поставя върху подкрепата на младите семейства с деца.
Когато става дума за детски продукти, качеството винаги е основен приоритет,
затова и всички Lupilu продукти
са тествани и сертифицирани от водещи институти. Щастливи сме от факта, че и
Българската педиатрична асоциация припозна нашата марка Lupilu като един добър
избор при отглеждането на детето. Вярваме, че както с нашите качествени продукти, така и с всички инициативи,
които развиваме в тази посока, ние помагаме на младите семейства и им
осигуряваме повече и по-добри възможности в грижата им за децата“,
сподели изпълнителният директор на Лидл България Милена Драгийска.
Българската
педиатрична асоциация (БПА) подкрепи марката, предоставяйки логото си и знака
„препоръчано“. „Това решение бе взето от експертите на БПА, след като имахме
възможност да се запознаем в детайли с пълната документация, свързана с
произхода, производството и качеството на всички продукти с марката Lupilu. Категорично можем да заявим, че те отговарят напълно на
най-високите европейски стандарти за детски стоки“, коментира проф. Владимир
Пилософ, председател на УС на БПА.
С
развитието на своята продуктова линия Lupilu, Лидл България си поставя за цел
да предоставя не само качествени продукти на разумна цена, но и да осигурява
добавена стойност и подкрепа на младите семейства в грижата за техните деца. В
тази връзка Лидл България обединява усилия с Българската педиатрична асоциация,
за да осигури допълнителна експертна информация и полезни съвети в отглеждането
на децата. Наръчникът, издаден съвместно с Асоциацията, ще помага на родителите
лесно и бързо да проследят двигателното, игровото и езиковото развитие на
детето през първата година от живота му.
„За
нас партньорството с Lidl е
важно, защото е взаимно и ни предоставя възможност важна информация, свързана
със здравето и развитието на децата, да стигне до голям брой семейства.
Надяваме се да бъдем полезни на всички родители с малки деца, защото
профилактиката и навременно взетите мерки, когато има здравословен проблем, са
от ключово значение“, допълни проф. Пилософ.
Наръчникът
ще се разпространява в рамките на различни тематични инициативи и форуми, а на
по-късен етап може да бъде дигитализиран, за да могат повече родители да имат
достъп до него.
Няма коментари:
Публикуване на коментар