четвъртък, 16 ноември 2017 г.

Песничка в изпълнение на Весела Бабинова ще бъде подарък за децата в седмата кампания „Веселите зъбки“

С подарък за децата – жизнерадостна песничка в изпълнение на актрисата Весела Бабинова, стартира кампанията на Билка „Веселите зъбки“. В тазгодишната си инициатива Bilka цели да превърне миенето на зъбките в още по-забавна игра. Подаръкът за малчуганите е допълнен и със специално разработен ани...мационен клип, който освен да усмихва децата, им помага да изградят полезен навик за цял живот. Специална онлайн игра пък ще излъчи мъниците, които се справят най-добре с миенето на зъбки. На сайта www.bilkafоrkids.bg родителите им ще могат да разкажат забавна история от ежедневния процес, да я обрисуват в снимки и да участват за някоя от специалните награди на Bilka.
Повече от 7 години Bilka развива своя проект-кауза „Веселите зъбки“. Едноименният забавно-образователен спектакъл прави ежегодни турнета в детски градини, читалища, училища и площади в цялата страна, за да популяризира каузата и да помогне на повече деца да преодолеят страха от посещението при стоматолог.
По развлекателен игрови начин децата научават как да мият зъбите си и защо е важно да го правят. От 2011 г. досега спектакълът „Веселите зъбки“ е представян повече от 350 пъти в различни градове у нас. Данните за България, цитирани в Националната програма за профилактика на оралните заболявания при деца от 0 до 18 години, разработена за периода 2015-2020 г., посочват, че нивата на разпространение на зъбния кариес у нас са много по-високи от глобалните цели за орално здраве, заложени от Световната здравна организация. Само 28.87% от 5-6 годишните деца у нас нямат кариеси. Процентът при здравите деца на възраст 12 години е 21.31%, а делът на 18-годишните без кариес е едва 8.31%. Освен това 2/3 от децата на 18 години страдат от заболявания на венците и пародонта, а всеки четвърти от тях има един изваден постоянен зъб. Изводите от проведеното национално епидемиологично изследване показват още наличието на зъбна флуороза и незадоволителна устна хигиена. Това предопределя и необходимостта от повишаване на познанията на родителите и децата чрез различни инициативи, които мотивират и образоват.
Bilka е приела за своя кауза тази статистика да остане в историята.
Инициативата е част от социално-отговорната политика на компанията за насочване на вниманието на родителите и децата към спазването на оралната хигиена от най-ранна детска възраст.

Няма коментари:

Публикуване на коментар