петък, 26 октомври 2018 г.

ШЕСТА РАБОТНА СРЕЩА МЕЖДУ БИЗНЕСА И МЕСТНАТА ВЛАСТ





 Над 120 професионалисти, обединени от обща кауза - превръщане на България в уникална и предпочитана международна туристическа дестинация се събират в града на художниците и столицата на червеното злато Кюстендил, за да вземат участие в Шестата работна среща между бизнеса и местната власт. Между 29 и 31 октомври 2018 г. в гр. Кюстендил, под мотот...о Сътрудничеството между обществения и частния сектор – платформа за устойчиво туристическо развитие ще се проведе Шестата работна среща между бизнеса и местната власт.Планиран като инструмент за постигане на една от стратегическите цели на Асоциацията на Българските туроператори и туристически агенти, АБТТА – перспективно и устойчиво туристическо развитие, още със своето първо издание през 2013 г., форумът е признат като необходима, иновативна и ефективна формула за разширяване и надграждане диалога между основните групи участници на туристическия пазар: общините – основен фактор за изграждане на висококачествен и конкурентоспособен регионален туристически продукт, туроператорите, осигуряващи неговата пазарна реализация и организациите, създаващи бъдещите професионалисти за туристическата индустрия.
Шестото издание на станалия вече традиционен форум се провежда под знака на Европейската година на културното наследство и неговата програма, освен презентации на регионалните туристически ресурси, включва панелни дискусии за обсъждане на различни аспекти на развитието на културно-историческото наследство като туристически продукт.
В рамките на работната програма, български туроператори и общински администрации ще потърсят решение на проблеми, възникващи при разработването на програми, основани на регионални туристически ресурси, и подпомогнати от изтъкнати представители на българските академични среди, ще съгласуват действия за повишаване ефективността на своите професионални взаимодействия.
Участниците в срещата ще имат възможност да присъстват на официалната церемония по излъчване на победителите на Национален конкурс за Община с най-добра маркетингова политика 2018. Създаден с решение на Четвъртата работна среща в Троян през 2016 г., конкурсът е част от стратегията на АБТТА за повишаване конкурентоспособността и разнообразието на националното туристическо предлагане и има за цел да насърчи усилията на общинските администрации за по-успешно маркетингово позициониране и да подпомогне тяхната дейност с достъпни научно-практически маркетингови решения. На националното туристическо предлагане ще работят делегати от 17* български Общини със значителен туристически потенциал, над 35 професионалисти от водещи български туроператорски фирми - членове на АБТТА и други партньорски сдружения **, журналисти от основни български медии.
Професионалното образование трябва да е съобразено с нуждите на бизнеса, смятат българските туроператори и водени от разбирането за значимостта на практическото обучение, предоставят възможност на бъдещите професионалисти в туризма*** да придобият знания в реална бизнес среда, да се запознаят с водещи български туристически агенции и защо не - да открият своето бъдещо работно място.
Шестата работна среща се провежда с неоценимото съдействие и организационна подкрепа на Община Кюстендил, избрана от българските туроператори за домакин на деловата проява заради подкрепата, оказвана на българския туристически бизнес и в израз на уважение към провежданите от Общината политики за превръщане на България в предпочитана Европейска туристическа дестинация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар